[Dutch] Re: Dutch Digest, Volume 14, Nummer 2

Bakker-Tadema W.M. w.m.bakker.tadema op provinciegroningen.nl
Ma Feb 6 10:01:40 PST 2012

Ik heb een kleine crisis in huiselijke kring: mijn schoonmoeder heeft een bevroren CV-leiding. We zijn nu naar haar onderweg. Ik denk niet dat ik half negen haal. Doe wel m'n best.
Groet,
Willy

----- Oorspronkelijk bericht -----
Van: dutch-request op lists.osgeo.org [mailto:dutch-request op lists.osgeo.org]
Verzonden: Monday, February 06, 2012 06:00 PM
Aan: dutch op lists.osgeo.org <dutch op lists.osgeo.org>
Onderwerp: Dutch Digest, Volume 14, Nummer 2

Stuur Dutch mailinglijst inschrijving naar
        dutch op lists.osgeo.org

Om lid te worden of uit te schrijven via internet, bezoek
        http://lists.osgeo.org/mailman/listinfo/dutch
of, via e-mail, stuur een bericht met als onderwerp of tekst het woord
'help' naar
        dutch-request op lists.osgeo.org

U kunt de persoon die de lijst bijhoudt bereiken op
        dutch-owner op lists.osgeo.org

Als u een bericht beantwoord (reply) bewerk dan uw onderwerp regel zo
dat het meer specifiek is dan "Re: Contents of Dutch digest..."

Onderwerpen van vandaag:

   1. Irc Bijeenkomst - afmelding (Milo van der Linden)

Message: 1