[Dutch] [Conferentie] Video en live stream

Paul Meems (Top-X) p.meems op topx-group.nl
Do Feb 9 05:08:22 PST 2012

Ik heb vandaag definitief afgesproken met Stefan Flos van H20 Video (
http://www.h2video.nl/) dat zij in ieder geval een deel van de conferentie
gaan opnemen.
Dag 1 en 4 (OSGeo.nl deel) worden dan opgenomen.
Indien het technisch mogelijk is op Larenstein zal er gelijktijdig een live
stream worden uitgezonden, maar dit is nog niet zeker. Dit ligt aan het
netwerk dat op Larenstein voor ons beschikbaar is en of het wordt
toegestaan.

Ik ga een korte survey (enquete) opstellen waarin ik ga vragen of men
geinteresseerd is in een live stream en of men daar voor wil betalen (€50
voor alle 4 dagen, €15 euro voor dag 4).
Afhankelijk van de response worden de overige twee dagen ook opgenomen en
gestreamd.
Ik zal de survey in het NL en EN maken.
Het is denk ik goed om in de uitnodigingsmail die binnenkort wordt
verstuurd te vragen of men de survey wil invullen.

Bovenstaande heeft ook consequentie voor de indeling van de beschikbare
ruimten, omdat er maar in 1 ruimte zal worden opgenomen.
Een herindeling voor OSGeo.nl volgt later.

Zijn jullie ook weer op de hoogte ;)

Met vriendelijke groet,

Paul Meems

 [image: TopX Geo-ICT]