[Dutch] Slogan visitekaartje

Just van den Broecke just op justobjects.nl
Ma Feb 13 04:47:51 PST 2012

Op de IRC hadden we het erover dat de OSGeo.nl missie:

"Wij stimuleren het gebruik en de ontwikkeling van open source software
voor geo-informatie in het Nederlandse taalgebied" (zie wiki) op een
wervende manier in de slogan terug zou moeten komen.

Het suggereren en stemmen via deze lijst lijkt mij wat te druk worden.
Ik stel voor dat we alle suggesties op een Wiki pagina verzamelen. Als
je niet bij de Wiki kunt geef mij of Willy door. De Slogan Contest pagina:

http://wiki.osgeo.org/wiki/Nederlands/SloganContest

groeten,

Just