[Dutch] Slogan visitekaartje

Gert-Jan van der Weijden geejee op dds.nl
Wo Feb 15 05:48:23 PST 2012

Hi Steven,

Heeft het kaartje ook een achterkant?
Of wordt het een transparante uitvoering: dat bedrukt weliswaar wat lastiger
(duurder?, maar sluit wel aan bij de openheid die we nastreven. En dan moet
het zeker ook nog beschrijfbaar zijn..

Groet,

GJ (die niet wist dat hij met z'n eerdere opmerking zoveel zou losmaken)

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: dutch-bounces op lists.osgeo.org [mailto:dutch-bounces op lists.osgeo.org]
Namens Steven Ottens
Verzonden: maandag 13 februari 2012 21:23
CC: dutch op lists.osgeo.org
Onderwerp: Re: [Dutch] Slogan visitekaartje

Mensen,

Doordat GJ met beleid op het laatste moment een eye-opener in de groep heeft
gegooid schuiven we de deadline een beetje op. Er is nu besloten dat ik 5
kaartjes maak met de slogans die ik (geheel ondemocratisch - want over smaak
valt niet te twisten) het beste vind. Ik ga daar donderdagochtend mee aan de
gang tot die tijd kan men in het licht van de discussie op
http://irclogs.geoapt.com/osgeonl/%23osgeonl.2012-02-13.log en GJ's
opmerking nog nieuwe slogan op de wiki zetten.
Opmerkingen of voorkeuren over slogans kunnen in de discussie op de wiki,
die zal ik zoveel mogelijk honoreren.

groet
Steven

On Feb 13, 2012, at 1:50 PM, geejee op dds.nl wrote:

> Grappig:
> De kreet "your open source compass" ("wij helpen je de weg te vinden
binnen de osgeo wereld", het "hoe") is een stap verder dan de
zieltjes-voor-open(source)geo-winnende slogans ("stap over naar OSgeo", het
"wat") die aan onze gedachten ontspruiten.

> Groet,
>
> GJ

dat we ons met een slogan niet teveel afzetten tegen de rest.

het geo werkveld dit niet doet.

(Your open source compass) aan moeten blijven.