[Dutch] WhereCampEU in Amsterdam

Gert-Jan van der Weijden geejee op dds.nl
Zo Feb 19 03:33:48 PST 2012

Hi Steven,

Lag de locatie al vast? Of moet ik mijn hoofd nog even leegschudden voor wat
inspirerende/leuke/betaalbare Amsterdamse plekken? (noord: Vlakbij de
NDSM-pont?)

GJ

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: dutch-bounces op lists.osgeo.org [mailto:dutch-bounces op lists.osgeo.org]
Namens Steven Ottens
Verzonden: vrijdag 17 februari 2012 18:20
Aan: dutch op lists.osgeo.org
Onderwerp: [Dutch] WhereCampEU in Amsterdam

Hoi allemaal,

WhereCampEU komt naar Amsterdam het weekend voor koninginnedag (28/29
april). We zijn nog druk bezig met de voorbereidingen; sponsors, locatie,
programma (voor zover dat moet), sponsors, vrijwilligers, sponsors maar om
alvast een idee te krijgen van de interesse voor het event (om sponsors te
kunnen overtuigen) is de 'voorverkoop' begonnen:
http://wherecampeu2012.eventbrite.com/

Het event is gratis, gaat over geo en is in Amsterdam, dus geen enkele reden
om als lid van deze lijst niet komen ;)

ps. mocht je willen helpen of weet je potentiele sponsors laat me dat weten

groet
Steven