[Dutch] SLD voor top10nl, iemand?

Do Jan 5 09:32:48 PST 2012

On 05-01-12 17:26, Thijs Brentjens wrote:
> Ligt het misschien aan de versie van ogr2ogr? Vanaf 1.8 kan OGR beter
> omgaan met complexere GML.
Middels een kleine test zie ik idd dat ogr2ogr 1.8.1 met multivalued kan
omgaan ! Dus bijv als het element bijv. "typeweg" in Wegdeel meerdere
keren voorkomt maakt OGR er een character varying[] (string array) van
in PostGIS. Interessant. Ben benieuwd hoe bijv. GeoServer met dit
attribuut type omgaat.

Kijk dat is nu ook handig van zo'n OSGeo.nl!

groeten,

Just