[Dutch] QGIS nl op OSGeo.nl 28 mei

Richard Duivenvoorde rdmailings op duif.net
Wo Jun 27 07:00:29 PDT 2012

Besten,

Enkelen van ons (als vertalers (in bcc) en beginnende nederlandstalige
community in nederland) hebben afgesproken om in Velp op de OSGeo.nl dag
eens persoonlijk met elkaar kennis te maken. Dit om te zien of we (nu
QuantumGIS voor het eerst de 100% vertaling heeft gehaald voor versie
1.8) ook de documentatie en eventuele GIS introdukties naar NL kunnen
vertalen.

Dus aan alle geinteresseerden: als je in Velp bent
(www.osgeo.nl/osgeonl_dag_2012dedagzelf.html) let's meet. En spijkers
met koppen slaan als het gaat om typische nederlands gebruik van QGIS
(zie verder bv ook www.qgis.nl)

Voor de mensen die niet weten hoe ik eruit zie, als je mijn naam
googled, komt als eerste hit een fotootje naar boven van mijn eerste
QGIS-hackfest/dev-weekend: http://blog.qgis.org/node/139

Dus QGIS-minnend nederland: tot morgen! Ik zorg dat ik regelmatig
tijdens de pauzes op het 'meeting point' ben (uh... er even vanuitgaande
dat de organisatie zoiets heeft bedacht ;-) ). En anders bij de
koffieautomaat.

Groet,

Richard Duivenvoorde