[Dutch] Re: website osgeo.nl

geejee op dds.nl geejee op dds.nl
Ma Mrt 19 07:21:48 PDT 2012

Ik heb de Webopzet/commustrategie aangevuld:
http://wiki.osgeo.org/wiki/WebCie#Communicatie_strategie
Schiet er maar op!

Als we onze brainstorm in het verlengde van de geo-info sessie op het
geofort willen doen: die is verschoven naar 4 of 13 april. Al eerder
met z'n 3-en brainstormen in Bennekom, Vught, Amsterdam, Den Haag of
daar tussenin vind ik ook prima.

Ben vanavond niet bij het wekelijkse IRC overleg, want ga naar "open
dta: still hot or not" in de Amsterdamse Waag.

Groet,

GJ