[Dutch] osgeo.nl en hackdeoverheid en andere OpenData initiatieven

Willy Bakker friesewoudloper op gmail.com
Di Mrt 20 22:10:25 PDT 2012

Hallo GJ,

Juist vanwege de discussie over OGC webservices heb ik HdO gevraagd om een presentatie te verzorgen tijdens de OSGeo.nl dag. Ze hebben al toegezegd dat ze komen. Mijn contact loopt via Alper Cugun.

Volgens mij past het zeker binnen de missie van OSGeo.nl: zoals je zelf ook al aangeeft, kunnen we elkaar versterken. OSGeo.nl kan laten zien hoe je met OGC standaarden en open source software open geodata ontsluit; omgekeerd kunnen we van HdO feedback krijgen over de bruikbaarheid van standaarden en software.

Vriendelijke groet,
Willy

Op 21 mrt. 2012 om 00:02 heeft "Gert-Jan van der Weijden" <geejee op dds.nl> het volgende geschreven: