[Dutch] marketing matrix: Dutch Digest, Volume 15, Nummer 10

Marc vloemans marcvloemans1 op hotmail.com
Vr Mrt 23 02:38:19 PDT 2012

Ter inspiratie:

Op de OSSLO-site is eenproducten/diensten/leveranciers/referentie-matrix te vinden.
Erg nuttig voor niet-ingewijden.

Met de nogal grote verscheidenheid aan componenten in het open geo-wereldje misschien geen overbodige luxe iets dergelijks op te zetten.