[Dutch] Re: open kartografie: symbolen (BGT, en meer?)

Bart van den Eijnden bartvde op osgis.nl
Di Mrt 27 03:17:48 PDT 2012

Ik dacht dat RWS destijds van ESRI NL te horen heeft gekregen dat gebruik van de ESRI ttf fonts in bijv Geosrrver gewoon mag. Volgens hoeft dit niet door elke klant opnieuw gevraagd te worden aan ESRI. Als ik het me goed herinner liep deze vraag via Marcel de Rink destijds.

Bart

Sent from my iPhone