[Dutch] open kartografie: symbolen (BGT, en meer?)

Di Mrt 27 04:46:34 PDT 2012

Praktisch gezien zou deze aktiviteit goed passen in het NLExtract
project: http://nlextract.nl

Hier delen we al QGIS en SLD visualisaties voor BAG en Top10NL, en de
bedoeling is ook om verdere open NL geo-datasets, zowel vector als
raster, te ontsluiten en te visualiseren. Denk aan NWB, Topraster etc.
BGT past hier proma bij hoewel deze momenteel (nog) niet open is begrijp
ik. Zowel GitHub, een mailing lijst en de website (bijv. Galerie) staan
ter beschikking...

groeten,

Just