[Dutch] BGT symbolen als SVG

Milo van der Linden milo op opengeogroep.nl
Vr Mrt 30 07:29:00 PDT 2012

Stel dat ik een nieuw symbool aan een categorie wil toevoegen en dan
dezelfde achtergrond en contour gebruik? Dat mag niet volgens de ND
clausule.. beetje kort door de bocht van geonovum, de symbolen zijn immers
betaald met overheidsgeld. Misschien is het de moeite hen te overtuigen van
public domain of toch ten minste van cc-by-sa.

Op 30 maart 2012 08:37 schreef Milo van der Linden <milo op dogodigi.net> het
volgende: