[Dutch] Fwd: dGPS met LEA-6T module

Do mei 31 01:10:43 PDT 2012

Beste Mensen,

Onderstaand verzoek kwam bij mij binnen via info op osgeo.nl. Als ik het
goed begrijp  kun je met dit systeem zeer nauwkeurige GPS metingen doen
(1m). Handig dus voor bijv. OSM mapping of anderzijds. Als je interesse
hebt neem dan contact op met Tjaco Mast : t.mast op issc.leidenuniv.nl
Ik heb zelf ook interesse overigens!

groeten,

Just