[Dutch] IRC Vanavond 20:30

Barend Köbben kobben op itc.nl
Ma Nov 26 11:23:44 PST 2012

Even mijn 2 centen ;-)

OSGEo.nl is geen "verlengstuk" van OSGEO, maar een "chapter" = afdeling
(?) van OSGEO. Maar dat betekent niet dat een evenement dat OSGEO
belangrijk vindt ook belangrijk moet zijn voor OSGEO.nl. Wij zijn
tenslotte de nederlandse afdeling en GWF is zeer internationaal: dus moet
OSGEO als ze dat zo belangrijk vindt dat als internationale club ook maar
zelf regelen. Dat ze daarbij .nl om hulp vragen is prima, maar wij
moeten/hoeven volgens mij ons niet geroepen voelen de trekker te zijn.

Barend