[Dutch] Fwd: GIN symposium 15-11-2012

Gert-Jan van der Weijden geejee op dds.nl
Za Okt 13 07:01:16 PDT 2012

Just en anderen,

Reden 1 was dat het niet in het programma paste: “los van andere voorstellen en de enige die over dit onderwerp gaat”
Reden 2 was dat het stuk geen duidelijke boodschap had “wat wil men overbrengen?“

Zie ook de complete thread over de afwijzing op http://lists.osgeo.org/pipermail/dutch/2012-August/000500.html

En voor geld is alles mogelijk: er zijn nog enkele standplaatsen te vergeven (1250,=) en voor 500,= kun je 30 minuten ongecensureerde zendtijd (“marktpresentatie”) op het symposium kopen (nog 4 slots te koop). Dat laatste is wel in een heel knusse setting (zie www.ideeentheater.nl).

Of een OSGeo.nl “afterparty” organiseren natuurlijk, bijvoorbeeld in de Gigant (het “Paradiso van Apeldoorn”). Of is dat erg “counterculture”?

Groet,

GJ

(die zelf lekker bezig is met een Haags/Rotterdamse geocongres, waar overigens helemaal geen “source” in zit)