[Dutch] Eerste OSGeo.nl IRL Meeting 12 september 2012

Menen, Thijs van (DID) thijs.van.menen op rws.nl
Zo Sep 2 23:03:14 PDT 2012

Hey Just,

Helaas zal ik niet aanwezig kunnen zijn, want gelukkig heb ik dan
vakantie.

Gr,
Thijs
ps, misschien idee om een klein feestje te doen bij 1 jarig bestaan van
OSGeo.NL eind dit jaar?

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: dutch-bounces op lists.osgeo.org
[mailto:dutch-bounces op lists.osgeo.org] Namens Just van den Broecke
Verzonden: zondag 2 september 2012 13:07
Aan: dutch op lists.osgeo.org; OpenStreetMap NL discussion list
Onderwerp: [Dutch] Eerste OSGeo.nl IRL Meeting 12 september 2012

Beste Allemaal,

De eerste OSGeo.nl In Real Life (IRL) bijeenkomst zal plaatsvinden op
woensdag 12 september 17:00-19:00 bij Geonovum (Amersfoort t/o NS).

We willen eenieder die mee wil denken over, en evt mee wil doen aan, de
verdere uitbouw van OSGeo.nl van harte uitnodigen. De agenda en exact
format zijn we nog aan het verfijnen. Als je hier over mee wilt praten
kom dan op onze maandagse IRC meetings (zie via http://osgeo.nl) op 3 en
10 sept.

Alle informatie over de OSGeo.nl IRL Meeting vind je op onze Wiki:
http://wiki.osgeo.org/wiki/Nederlands/bijeenkomsten/OSGeo.nl_IRL_2012
Plaats je naam daar op de Wiki om je op te geven (ook ivm catering
broodjes/fris).

We hopen jullie te zien op 12 september (ja verkiezingsdag).

Met vriendelijke groet, ook namens de organisatoren Gert-Jan, Paul,
Willy, en Edward,

--Just

Just van den Broecke
www.osgeo.nl