[Dutch] PostGis v2 op Postgres v9.2

Paul Meems p.meems op topx-group.nl
Do Sep 27 01:27:50 PDT 2012

Goedemorgen allen,

Ik ben bezig met het installeren van een nieuwe cloudserver met Ubuntu
12.04, Geoserver v2.2, Postgres v9.2 and PostGis v2.
Tot nu toe heb ik alles draaien behalve PostGis. Die krijg ik niet
geinstalleerd.

Ik ben nu al een aantal dagen bezig met het zoeken naar de juiste package,
maar ik kan die niet vinden.
Mijn gebrekkige kennis van Ubuntu helpt natuurlijk ook niet ;)

Dankzij de uitleg op deze pagina (
http://linfiniti.com/2012/05/installing-postgis-2-0-on-ubuntu/) heb ik
volgens mij PostGis v2.1 geinstalleerd. Maar dan voor Postgres v9.1.
In de folder /usr/share/postgresql staan nu twee folders 9.1 en 9.2.
PostGis zit in /usr/share/postgresql/9.1/contrib/postgis-2.1, maar die moet
naar de 9.2 folder.

Hoe installeer ik nu PostGis v2 voor Progres v9.2

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Paul Meems

 [image: TopX Geo-ICT]