[Dutch] Buitengrens luchtfoto bepalen

Raymond Nijssen r.nijssen op terglobo.nl
Wo Apr 3 09:02:40 PDT 2013

Paul,

Als het met -vrtnodata "255 255 255" niet lukt kun je het automatiseren
door:

- met reclassify al je rastercellen naar 1 zetten
- met polygonize je raster naar een vector (shpfile) omzetten.

Met GRASS moet dat lukken en met GDAL (evt + python) denk ik ook. Maar
ik weet niet precies hoe.

Succes!
Raymond

--