[Dutch] Transformeren van hoeken bij herprojectie

Milo van der Linden milo op dogodigi.net
Wo Aug 14 08:43:52 PDT 2013

Dank je wel Barend, dat is inderdaad een optie die ik ook al had overwogen.

Ik ben dit aan het testen voor het IMDBK model, dat is initieel voor
NL ontwikkeld en dan werkt een punt-coordinaat met een rotatie mits je
alles in RD doet. Nu zijn we echter ook aan het "poorten" naar
internationaal en dan kan dat niet meer. In dat geval moeten we dus
inderdaad gaan werken met een miniem lijnstukje. Voor geoserver geen
probleem, alleen mapinfo, onze invoertool, loopt hier een beetje
achter.

Anyway, ik schaar me volledig achter jouw conclusie. Ik ga kijken hoe
ik een oplossing getruced krijg!