[Dutch] open source geo in NL: early adopters

Milo van der Linden milo op dogodigi.net
Ma Dec 30 05:41:37 PST 2013

Ik niet. In die periode droeg ik nog de MapInfo kleuren. Leuke
kanttekening; ik heb sinds 1995 geen ESRI software meer aangeraakt en voel
mij in die zin "uniek" in relatie tot al mijn studiegenoten. In 2005 ben ik
begonnen met Open Source. Mijn eerste contact was mapserver, waar ik nu de
mailinglijst beheerder voor ben.