[Dutch] open source geo in NL: early adopters

Mark Prins mc.prins op gmail.com
Di Dec 31 08:54:25 PST 2013

Op 30 december 2013 17:06 schreef  <geejee op dds.nl>:

> was dat Java-based ding bij Geo-Logic soms JShape?

dat zou goed kunnen... lang geleden
de plaatjes hier
http://pubs.usgs.gov/of/2000/of00-167/htmldocs/tutor.htm zien er
bekend uit

Op 30 december 2013 17:33 schreef Emil Zegers <e.zegers op upcmail.nl>:
> Of PGS Magma/Lava? Dat was een van mijn eerste kennismakingen met internet
> GIS.

Nee die zeker niet; dat was voor zover ik weer een client/server
systeem en derhalve niet aan de orde.

--
Disclaimer;
This message is just a reflection of what I thought at the time of