[Dutch] problemen met invoegen label en schaal in print layouter

Raymond Nijssen r.nijssen op terglobo.nl
Ma Jun 10 00:25:27 PDT 2013

Hoi Marleen,

Je hebt het vast over QGIS. Je kunt je aanmelden voor de user-list en
daar je vragen (in het Engels) stellen:

Zelf gebruik ik geen osx en ik heb dus geen idee wat er mis is bij jou.
Heb je na de upgrade naar 10.8 QGIS opnieuw geïnstalleerd? Zo niet dan
zou ik dat eens proberen. Misschien ook even de nieuwste versie van QGIS
downloaden dan.

Succes!
Raymond