[Dutch] hydrologische modellen & geo

Wim de Haas wim.de.haas op xs4all.nl
Do Jun 13 13:24:51 PDT 2013

Op 11-6-2013 8:56, Paul Meems schreef:
> Goedemorgen Gert-Jan,
>
> Siebe Bosch (http://www.hydroconsult.nl/) heeft een tool ontwikkeld
> mbv MapWinGIS, de mapping engine van MapWindow Open Source GIS.
> Deze tool maakt de oa. de inputbestanden voor SOBEK, een FORTRAN model
> van Deltares.
> Ik denk dat Siebe wel wat wil vertellen hierover. Dat heeft hij nl.
> vorig jaar in Velp ook gedaan, maar dan in het internationale gedeelte.
>

> Met vriendelijke groet,
>

> Paul Meems
>
> *Paul Meems
> *Senior GIS consultant

> [...]
Allen,

Een goede ingang is Gerben de Boer, drijvende kracht achter OpenEarth en
het gebruik van de softwarestack PostGIS, GeoServer en GeoNetwork voor
velerlei toepassingen bij Deltares en Rijkswaterstaat.

En elk najaar organiseert Deltares de http://www.delftsoftwaredays.nl/.
Daar zijn zeker mogelijkheden voor kruisbestuiving.

En inmiddels is Gerben ook lid geworden van deze lijst...

Met vriendelijke groet, Wim de Haas

Rijkswaterstaat Bestuursstaf