[Dutch] OSM gegevens importeren in PostGIS

Willy Bakker friesewoudloper op gmail.com
Vr Mrt 15 03:54:11 PDT 2013

Hallo Paul,

Dat heb ik wel geprobeerd, maar dan krijg ik de volgende foutmelding:

Error: Connection to database failed: fe_sendauth: no password supplied

Ik heb ook geprobeerd om na -W het wachtwoord op te geven, maar dan krijg
ik dezelfde foutmelding als in mijn vorige bericht.

Vriendelijke groet,
Willy

Op 14 maart 2013 21:38 schreef Paul Meems <p.meems op topx-group.nl> het
volgende: