[Dutch] gis op hbo 20 juni (was: Sageo Nieuwsbrief mei/juni 2013)

b.j.kobben op utwente.nl b.j.kobben op utwente.nl
Wo mei 29 02:49:56 PDT 2013

He allemaal,

Ik zal OSGEO.nl zo goed mogelijk vertegenwoordigen, laten we inderdaad 5
juni even goed afspreken hoe en wat. Martin ken ik niet persoonlijk, Dirk
wel, en samen zouden we een goede indruk moeten kunnen maken. Vooral ook
even tegenwicht bieden aan het item "ESRI site licentie voor het HBO", het
lijkt me dat het HBO zijn geld wel beter kan besteden ;-))

Barend