[Dutch] Vrijgave van 3D Top10NL: welk (open) formaat?

Jan-Willem van Aalst info op imergis.nl
Wo Aug 20 07:50:37 PDT 2014

Beste OSGeo’ers,

Op afzienbare termijn komt de 3D Top10NL beschikbaar. Geonovum en Kadaster
willen graag van de Open Geodata community weten wat ons voorkeurformaat
voor de levering daarvan zou zijn.

Vanuit Just van den Broecke heb ik al een eerste reactie: “Goede kandidaten:
GeoJSON, (flat, simple feature) GML, en mooie case voor de opkomende
GeoPackage OGC standaard: http://www.geopackage.org.”

Graag ontvang ik deze week input vanuit jullie. Medio volgende week gaat er
één antwoord terug naar Jantien Stoter van Geonovum.

Bij voorbaat dank!

Met hartelijke groet,

Jan-Willem van Aalst

06-42.74.68.48

www.imergis.nl <http://www.imergis.nl/>

jw op imergis.nl <mailto:jw op imergis.nl>

Tw: janwillemvaalst