[Dutch] Programma voor de geospatial devroom @FOSDEM is bekend

Johan Van de Wauw johan.vandewauw op gmail.com
Ma Dec 22 01:27:43 PST 2014

Allen,

FOSDEM is een groot open-source evenement voor en door ontwikkelaarsin
Brussel. Het doel is om open-source ontwikkelaars en groepen een kans
te geven om elkaar te ontmoeten. De volgende editie vindt plaats het
weekend van 31/1 -> 1/2/2015. Voor het eerst is er dit jaar een
geo-devroom.

Begin deze maand hebben we de call for papers afgesloten en we waren
aangenaam verrast door het aantal en de kwaliteit van de voorstellen.
Alle sprekers hebben nu toegezegd, en ik ben dan ook blij dat ik het
programma met jullie kan delen:

https://fosdem.org/2015/schedule/track/geospatial/

Voor alle duidelijkheid: het programma (en heel het evenement) is
Engelstalig, maar ik vond het wat vreemd om naar het Nederlandstalig
chapter van OSGeo een Engelstalige mail te sturen :-)

Hopelijk zie ik een aantal van jullie in Brussel!

Namens alle organisatoren
Johan Van de Wauw
Margherita Di Leo
Astrid Emde