[Dutch] Uitnodiging Verkenning oplossingsrichtingen PDOK light - 1 juli

Jeroen Ticheler jeroen.ticheler op geocat.net
Di Jun 17 22:36:18 PDT 2014

Exact! Ik heb ook de indruk dat op dat punt heel erg veel te besparen valt waardoor een PDOK light vooral light wordt op het kostenvlak en niet op functionaliteit. En als blijkt dat een nationaal SDI minder dan pak 'm beet een half miljoen per jaar kost denk ik dat NL goed bezig is. (En nu begeef ik me natuurlijk op erg glad ijs :)
Groet,
Jeroen

GeoCat Bridge for ArcGIS allows instant publishing of data and metadata on GeoServer, MapServer, PostGIS and GeoNetwork. Visit http://geocat.net for details.
Jeroen Ticheler