[Dutch] AHN2 open data

Edward Mac Gillavry emacgillavry op hotmail.com
Vr Mrt 7 02:52:26 PST 2014

Mensen,

Begrijp me niet verkeerd! Ik wilde geen pleidooi houden voor FME in dit kader, maar slechts ter inspiratie. Wellicht zitten er handige vondsten in de workbench die we met Open Source tools kunnen implementeren?

Groet,

Edward