[Dutch] AHN2 open data

Vr Mrt 7 03:42:57 PST 2014

He Edward,

Aha. de brandstapel kan weer gedoofd en de stenen neergelegd ;-). Als
dat de software van de 3D Pilot is, zat daar idd meer in dan FME, zie
mail Ouke, meen ook ESRI-spul? Maar goed als ik lees over "clipping" en
andere statistische bewerkingen, kunnen we met PostGIS+PointCloud een
eind komen, misschien nog wat GRASS/R? groeten, Just