[Dutch] Free style sessie

Paul Meems p.meems op topx-group.nl
Za mei 10 04:05:16 PDT 2014

Bedankt allen,

Het is inderdaad unconference wat Gert-Jan aangaf dat ik bedoelde.

Met vriendelijke groet,

Paul Meems

*Paul Meems*Senior GIS consultant

06-53989481
TopX Geo-ICT <http://www.topx-geo-ict.nl>

 <http://topx-group.nl/topx-geo-ict>Wij bieden ondersteuning

voor MapWindow GIS <http://www.mapwindow.org/>

Medeorganisator van de MapWindow Open Source GIS 2014 conferentie in
Debrecen, Hongarije <http://geogis.detek.unideb.hu/TKonferencia/2014/>.