[Dutch] Deze zomer: code sprint / mapping party op het geofort?

Willy Bakker friesewoudloper op gmail.com
Vr mei 23 11:27:31 PDT 2014

Ik loop ook al een tijdje rond met het idee om een een HOT-workshop te
organiseren. Ik heb hierover onlangs contact gehad met Jorieke (
https://twitter.com/Zjwarie). Jorieke was één van de organisatoren van de
HOT Congo mapathon in Londen op 3 mei. Zie ook
http://hot.openstreetmap.org/updates/2014-05-08_london_hot_congo_mapathonVolgens
mij heeft Harry Wood nog een blog geschreven met leerpunten n.a.v.
de mapathon, maar die kan ik zo snel niet terug vinden.
Ik zou Erik wel willen helpen met het organiseren van een HOT-evenement,
maar ik ben ook niet zo goed in de financiële kant. Mensen enthousiast
maken om mee te doen, is meer mijn ding ;) Jorieke is ook blij met het
initiatief en wil ook wel een bijdrage leveren aan een Nederlands-Belgische
HOT mapathon.

Groet,
Willy