[Dutch] QGIS georefereren: zwart vlak achter raster zichtbaar ?!

Petra de Wit pwit op milieudienst-ijmond.nl
Ma mei 26 09:21:49 PDT 2014

Hallo Milo,

Ik krijg na het georefereren een zwart vlak achter mijn raster.

[cid:image003.jpg op 01CF790F.5AB49C50]

Hoe kan ik dat verhelpen EN voorkomen ?
Ik had het niet toen ik koos voor de transformatie ‘lineair’.

Met vriendelijke groet,

mw. ing. P.G.M. de Wit

Milieuadviseur Externe Veiligheid

[cid:image008.jpg op 01CF790F.5AB49C50]

T (0251) 263 843
E PWit op milieudienst-ijmond.nl<mailto:PWit op milieudienst-ijmond.nl>
I www.milieudienst-ijmond.nl<http://www.milieudienst-ijmond.nl>