[Dutch] NGR BAG geocoder

Gert-Jan van der Weijden gert-jan op osgeo.nl
Vr Okt 3 11:51:10 PDT 2014

Als taalfundamentalist (Groot Dictee: over de afgelopen 10 jaar gemiddeld  24 fouten) zie ik nog steeds verbetermogelijkheden.

Wat dachten jullie van: "De Nationale Politie is bezig om o.b.v. de huidige PDOK geocoder een rijkere geocoder te laten ontwikkelen.

Stijltechnisch is twee keer "geocoder" niet zo mooi, dus dan wordt mijn eindbod:

"De Nationale Politie is bezig om o.b.v. de huidige PDOK geocoder een rijkere variant te laten ontwikkelen.

Anyway.

@Jeroen: zou het leuk & handig zijn om het hier op de OSGeo.nl dag (als onderdeel van de GeoBuzz) over te hebben. Daar hebben we immers een aanzienlijk deel van de Nederlandse open source community "in real life" aanwezig. Of heeft PDOK zelf een dagdeel of track waar dit aan de orde kan komen?

Met vriendelijke groet,

Gert-Jan