[Dutch] vraag mbt selecteren in gis / postgis

Raymond Nijssen r.nijssen op terglobo.nl
Di Okt 28 01:47:19 PDT 2014

Hoi Henk,

Dat kan door met de min() en max() functies te bepalen wat je hoogste en
laagste id's zijn per weg en die records te verwijderen.

Maar wil je niet toevallig een buffer op je wegen doen met de optie
endcap=flat?

zie: http://postgis.net/docs/ST_Buffer.html

Succes,
Raymond