[Dutch] FOSS4G Conferentie - Live Stream

Wo Sep 10 10:59:55 PDT 2014

He Raymond,

Geen idee, ik ben er zelf niet... In ieder geval is Barend
(penningmeester OSGeo.nl) daar en Jeroen Ticheler (straks om 20:00:
https://2014.foss4g.org/schedule/sessions over nieuwe ontwikkelingen in
GeoNetwork). Er zijn ook steeds meer "regional FOSS4G events" zoals
onlangs in Bremen http://foss4g-e.org.

Voor de OSGeo.nl-ers in Portland: laat je hier of via #osgeonl op
Twitter horen!

De keynote sessie van Vladimir Agafonkin, Mapbox, maker van Leaflet over
Simplicity in GIS was in ieder geval erg inspirerend.

De weergave is erg goed, dus ik kan iedereen aanraden: zoek een sessie
die je interesseert en kijk! Al kan het best nachtwerk worden...

Net als voor FOSS4G Nottingham 2013 op
http://www.fosslc.org/drupal/category/event/foss4g2013 zijn hopelijk de
meeste sessies naderhand terug te zien. Groet,

Just