[Dutch] trein van/naar FOSSGIS Münster

Gert-Jan van der Weijden - Stichting OSGeo.nl gert-jan op osgeo.nl
Ma Feb 23 08:05:42 PST 2015

Voor degenen die 11-13 maart naar de FOSSGIS-conference in Münsgre (D) gaan:

Ik zit net te kijken naar de treinreis van/naar Münster. Kost op sommige
tijden maar 19 euro enkele reis. Misschien zijn er liefhebber om heen en/of
terug iets af te spreken voor een gezamenlijke treinreis?

Ik neem heen de trein van 7u uit Amsterdam. Vrijdag terug dub ik nog over 's
middags na de conferentie direct huiswaarts, of aan begin vd avond.

Hoor graag van jullie!

groet,

Gert-Jan