[Dutch] hulplijnen tekenen

Diethard Jansen diethard.jansen op gmail.com
Vr Mrt 6 02:48:58 PST 2015

Dag Antoine,

Stefan Ziegler heeft de CadTools plugin ontwikkelt waarmee je ook
orthogonale lijnen kunt plaatsen.

Daarnaast is er eergisteren QGIS 2.8 LTS (long term support) versie, QGIS
Wien, verschenen en Klas Karlson heeft op youtube de volgende video
beschikbaar gesteld waarin hij laat zien hoe je met de geavanceerde
digitaliseer tools van 2.8 ook orhohonale lijnen kunt plaatsen.

https://www.youtube.com/watch?v=QsjmLa16obs

mvg,
Diethard Jansen