[Dutch] draaiboek osgeo.nl dag: openstaande actiepunten

Raymond Nijssen r.nijssen op terglobo.nl
Zo Nov 1 01:50:53 PST 2015

Hoi GJ,

Ik kan wel een handje helpen met opbouwen. En alles wat tussen nu en 25
november bij mij thuis wordt gestald/bezorgd zal ik de 25e vroeg in de
ochtend meenemen naar 1931.

Groet,
Raymond

Terglobo