[Dutch] OSgeo.nl dag workshops met OSgeo Live USB stick?

Egge-Jan Pollé e.j.h.polle op gmail.com
Zo Nov 1 06:00:50 PST 2015

Hoi Gert-Jan,

Voor!

R is opgenomen in de lijst van applicaties. RStudio niet, daarover wordt
nog gediscussieerd door de samenstellers van OSGeo Live.

Voor de workshop R is RStudio wel een vereiste, maar de installatie hiervan
is vrij eenvoudig, dus een vriendelijk verzoek aan de deelnemers om dit
vooraf nog even te installeren, of we doen dit aan het begin van de sessie
even gezamenlijk.

(Zijn die stickies tegenwoordig echt zo goedkoop?)

Groet,

Egge-Jan

Egge-Jan Pollé
Middelweg 13