[Dutch] Puntenwolk verdichten in QGIS

Martijn Meijers b.m.meijers op tudelft.nl
Ma Nov 16 05:37:21 PST 2015

Iets a la:

http://docs.qgis.org/2.0/nl/docs/gentle_gis_introduction/spatial_analysis_interpolation.html

?

Zie voor een filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=ueHA17LVNPw

Termen om op te zoeken: interpolatie, inverse distance weighting, voronoi.

Martijn