[Dutch] Nieuwe versie / Re: Open source e-book "Geografische analyses met R" (voor workshop op Geobuzz)

Egge-Jan Pollé e.j.h.polle op gmail.com
Ma Nov 23 06:24:09 PST 2015

Hoi Richard,

Dank :-)

Ik heb net een nieuwe versie van "Geografische analyses met R"
<http://www.twiav.nl/nl/cursusR/Geografische_analyses_met_R.pdf> online
gezet, versie 0.4.0, de 'Geobuzz' editie. Met:

   - meer onderwerpen (nieuw zijn bijvoorbeeld Thematisch presenteren en
   Geocoderen)
   - meer codevoorbeelden
   - meer pagina's (van 40 naar 65)
   - etc.

Naar aanleiding van jouw opmerkingen over de opmaak:
R Markdown is het R dialect van Markdown <-- de compiler voert de R code
uit en genereert daarmee automatisch (het grootste deel) van de
afbeeldingen. Dit scheelt een heleboel schermafdrukjes...

Daarnaast heb ik er ook nog redelijk wat Latex doorheen gesmeerd, omdat ik
een professioneel opgemaakte PDF als uitvoer wilde hebben. Als we ooit
besluiten om een html versie te maken van dit document, dan zou pure R
Markdown een optie zijn.

Groet,

Egge-Jan

Egge-Jan Pollé
e.j.h.polle op gmail.com
http://www.linkedin.com/in/ejhpolle

Op 20 november 2015 10:49 schreef Richard Duivenvoorde <rdmailings op duif.net>
: