[Dutch] Google hybrid kaart met PDOK data

Jan-Willem van Aalst info op imergis.nl
Do Okt 1 02:03:18 PDT 2015

Hallo Paul e.a.,

Map5 OpenLuFo in #PDOK: ik heb ’t daar met Jeroen Baltussen wel eens kort over gehad. ESRI heeft ‘m inmiddels zelf opgenomen als REST webservice, zie hier <http://www.arcgis.com/home/webmap/viewer.html?layers=aa9235f674ca4677927aa9ec7181c38d&useExisting=1> .

Met hartelijke groet,

Jan-Willem van Aalst

jw op imergis.nl

06-42746848