[Dutch] Dutch Verzamelmail, Volume 58, Nummer 2

Luuk S luuk.schaminee op gmail.com
Do Okt 1 22:51:25 PDT 2015

Even een aanvulling op de opmerking van Just dat PDOK alleen RD aanbiedt:
dat is deels waar, ze bieden de brtachtergrondkaart namelijk ook aan in het
tiling schema EPSG:25831 wat ETRS89 / UTM zone 31N is (zie
http://spatialreference.org/ref/epsg/etrs89-utm-zone-31n/ voor meer
informatie over deze projectie). In de naamgeving van de tiling is RWS
opgenomen, dus is te veronderstellen dat dit speciaal voor RWS gemaakt is,
maar wat let het iemand om het ook te gebruiken?

Luuk

Op donderdag 1 oktober 2015 heeft <dutch-request op lists.osgeo.org> het
volgende geschreven: