[Dutch] FOSSGIS Hacking Event in Essen (D): 20-22 november

Gert-Jan van der Weijden - Stichting OSGeo.nl gert-jan op osgeo.nl
Wo Okt 21 14:32:46 PDT 2015

Hallo lijst,

Van 20-22 november vind het halfjaarlijkse Hacking Weekend van FOSSGIS (de
Duitse OSGeo.nl) plaats in het fameuze Linux Hotel in Essen. Da's pakweg 2
uurtjes vanaf Utrecht of Eindhoven. En met trein of bus kost dat maar een
paar tientjes

Een mooie gelegenheid om de "Schwere Wörten" weer eens te oefenen. Maar ook
een weekendje aan FOSS4G en OSM projecten "zu arbeiten".

Zelf ga ik er zeer waarschijnlijk naar toe om samen met andere leden van het
organisatiecomité van FOSS4G-2016 (in augustus in Bonn) wat zaken in de
steigers en grondverf te zetten.

(En misschien dat ik die vrijdagavond mijn voornaamgenoot en voetbaltrainer
Gertjan Verbeek in het zeer nabij gelegen Bochum maar eens ga aanmoedigen).

Meer info op http://www.fossgis.de/wiki/FOSSGIS_Hacking_Event_2015_Nummer_4

Verdere info bij "Katja punkt Haferkorn at fossgis punkt de"

(ik heb Katja al voorbereid op een bescheiden Oranje invasie)

Viele Grüsse,

Gert-Jan