[Dutch] Filter op WMS Ruimtelijke Plannen met SLD

Willy Bakker friesewoudloper op gmail.com
Wo Feb 3 10:33:07 PST 2016

NB Ik heb de URL in de handleiding op pagina 14 aangepast door te verwijzen naar een bestaand versie van het SLD-bestand.
De foutmelding die ik krijg is:

<?xml version='1.0' encoding='UTF-8'?>
<ServiceExceptionReport>
  <ServiceException code="InvalidParameterValue" locator="sld">Error when parsing the SLD parameter: c</ServiceException>
</ServiceExceptionReport>

Verstuurd vanaf mijn iPhone