[Dutch] GIT cursus voor geo

Wo Mrt 23 02:49:43 PDT 2016

Hallo Rob,

Mee eens, goede opzet! Nog suggestie:

- GitHub samenwerkings-mogelijkheden, ook voor niet-programmeurs, bijv:
* documentatie en zelfs website en app-hosting via GH-pages, Jekyll,
Readthedocs.org etc
* GH issue tracker als aktie/discussie-lijst

Ja goed idee om workshop zelf in GH te zetten, kan evt op OSGeoNL GH
https://github.com/OSGeoNL.

Hartelijke groet,

Just