[Dutch] QGIS ministand op GeoBuzz?

Jan-Willem van Aalst info op imergis.nl
Do Nov 3 05:15:35 PDT 2016

Hoi,

Zal ik een grote gelamineerde A0 poster van een OpenTopo kaartblad meenemen om daar op te hangen? Is tenslotte volledig met QGIS gemaakt.

Met hartelijke groet,

Jan-Willem van Aalst

 <mailto:jw op imergis.nl> jw op imergis.nl

06-42746848

Van: Dutch [mailto:dutch-bounces op lists.osgeo.org] Namens Erik Meerburg
Verzonden: donderdag 3 november 2016 13:08
Aan: dutch op lists.osgeo.org
Onderwerp: Re: [Dutch] QGIS ministand op GeoBuzz?

Super! Van harte welkom!

Ondertussen heb ik de stand geboekt. Er zijn stickers, er wordt verkend of er een mooie achtergrondposter of -banner is, Raymond heeft al een mooie extra gadget ontworpen om er neer te leggen... (nog even geheim houden Ray?).

Wat een hele mooie zou zijn is een grote ballon of lichtbak boven de stand met levensgroot "GRATIS GIS" erop. Dat zou voldoende mensen moeten trekken, zodat de aanwezigen op de stand het gesprek verder aan kunnen gaan. Ik heb al even gekeken voor het bedrukken van ballonnen, maar misschien is een lichtgewicht bord onder een setje reguliere heliumballonnen de simpelste oplossing. Meer ideeën welkom!

En natuurlijk ook demo's van zaken die met QGIS gedaan worden. Vraag is wel: moeten we ook een computer neerzetten voor live demo's? Of houden we het bij voorbeelden op bv papier?

Erik.