[Dutch] QGIS ministand op GeoBuzz?

Richard Duivenvoorde rdmailings op duif.net
Do Nov 3 06:51:22 PDT 2016

On 2016-11-03 08:43, Gert-Jan van der Weijden (OSGeo.nl) wrote:
> Hoe werkt dat eigenlijk met de QGis boekenreeks?
> Wordt die stand ook een boekenwinkeltje?

Je zou misschien aan een paar uitgevers kunnen vragen wat op te sturen:

http://qgis.org/en/site/forusers/books/index.html?

maar dat moet dan wel heel snel (ik zal ook een poging doen, heb
connectie bij een paar)

Ik heb zelf geen boekhandelaar ambities, ga dus ga geen boeken zelf
financieren om door te verkopen... :-)

We zouden eventueel wel een paar dummies (dat wil zeggen een
boekenkastje met kleurenfrontjes?) neer kunnen zetten.

Ik heb van een paar zaken wel een pdf...

Groet,

Richard Duivenvoorde